بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

اون روی سکه

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۴۷ ب.ظ

سلام مجدد
امروز که اومدم و اینجا رو ساختم، گفتم چه خوب... هم ایرانیه هم امنیت داخلی داره... ولی رفتم تو یه وبلاگ از همین سایت دیدم نمیشه نظر گذاشت:/// نمیدونم علتش چی بود ولی یکم ضدحال خوردم. از اون طرف وقتی همین قدر کم اینجا حرف زدم حس کردم دوست ندارم بیشتر بشه و اومدم حذف سایت رو زدم... ولی خوب شد که حذف کردنش دو روز فرصت میخواد... خلاصه دکمه حذف رو زدم و اومدم بیرون... ولی نمیدونم چه حسی منو ترغیب کرد پاشم کارای خونه رو بکنم... البته صوت وقت طلاست خانم پرتو هم بی اثر نبود... ولی خب اینکه یه جایی باشه که آدم حرفاشو بزنه و بقیه همدردی و همراهی کنن خودش کلی قوت قلبه... بنابراین مجدد وارد سایت شدم و حذف رو لغو کردم.
ان شالله اینجا تا جایی که ممکنه از فراز های زندگی مون حرف بزنم... البته که فرود ها هم تجربه ست.
از همسر بگم که... فکر کنم مشخصه و لحنم عوض شده باشه... اخه همسر عصری اومد خونه و یجورایی ناز خاتونش رو خرید و آشتی هستیم... منم یه شام خوشمزه درست کردم.
یاعلی

  • بانو آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی