بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

لبریز

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۴۳ ق.ظ
چندین روزه حالم اصلا اصلا خوش نیست... به قول اون جمله" این منم زنی تنها در آستانه فصلی سرد" اونقدر تنهام که حد نداره! نمیتونم به هیچ شخصی اعتماد کنم و باهاش حرف بزنم... خیلی حرف ها درونم سنگینی میکنه... هیی بغض میشه و میاد بالا... هی چشام نم میگیره... نمیدونم کی قراره آروم بشم... چقدر دلم مشهد میخواد... برم فقطططططط اشک بریزم شاید از این لبریزی دربیام... لبریز لبریزم...
  • بانو آسمانی

نظرات  (۲)

سلام بانو جان
حرفهاتون رو بنویسید، نوشتن آدم رو آروم می کنه ، نه اینجا برای خودتون 
پاسخ:
دوست دارم بنویسم اتفاقا... البته چندباری هم نوبت گرفتم برم پیش روانشناس ولی هردفعه یه مشکلی پیش اومده نشده برم دیگه بیخیالش شدم... ولی خب چون حرفام خیلی خیلی خصوصیه نمیدونم واقعا کجا باید بنویسم که امنیت داشته باشه!
سلام وقت بخیر
میشه لطفا راهنمایی کنید
 فایل صوتی خانم پرتو رو از کجا میتونم دانلود کنم؟
ممنونم


پاسخ:
سلام
وقت شما هم به خیر
سایت:
https://shop.kfraheroshan.com

این هم عناوین:
نماز اکسیر موفقیت ( که شامل نماز خوب هم میشه) ۳۵۰۰ تومان
عقد پرتواعلم: ۴۵۰۰ تومان
انگیزه و نشاط: ۴۵۰۰ تومان
خودسازی: ۴۰۰۰ تومان
دوره نوعروسان: ۴۵۰۰ تومان
وقت طلاست: ۱۰۰۰ تومان


غیر از این کلاس ها، چند تا کلاس دیگه هم تو سایت هست، دوست داشتید، تهیه بفرمایید:
زندگی برتر با نظم و برنامه ریزی۱ و ۲: هر کدوم ۴۵۰۰ تومان
همسرداری: ۴۵۰۰ تومان‌
زن مطیع قدرتمند: ۴۰۰۰ تومان
رباب زمان(بارداری تا دو سال): ۴۵۰۰ تومان
تربیت اسلامی کودک: ۴۵۰۰ تومان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی