بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

پرتو

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۸ ق.ظ
سلام سلام
من اومدم... از پریروز صوت های خانم پرتو رو شروع کردم که دوباره روزی یکی گوش کنم و عمل کنم... دیروز ورزش و امروز کنار گذاشتن یک گناه در طی روز... چند روزی هم هست خدا رو شکر خونه مرتب و منظمه و نمیذارم ظرف تو سینک بمونه... ان شالله که همینطور بمونه...
برای ترک یک گناه تصمیم گرفتم با همسر بهتر صحبت کنم و سعی کنم کمتر بازخواستش کنم... البته امیدوارم بشه... از بس که همش رو اعصاب من می دوه!! اگه شده انجامش بدم حتما میام اینجا میگم
فعلا... یاعلی
  • بانو آسمانی

نظرات  (۱)

چه عالی ، ایول الله
صوتهای نظمشون رو گوش می کنید ؟
پاسخ:
اون موقع نظم گوش میدادم... ولی دیدم نمیتونم باهاشون پیش برم... ول کردم :D
الان دارم صوت های خانم چینی چیان رو که از وبلاگ قشنگ شما برداشتم گوش میدم... فوق العاده ست... صبرم نسبت به قبل خیلی بیشتر شده... ممنون بانو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی