بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

من اومدم

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۷ ق.ظ

سلاااام سلام
چند وقت بود نمی تونستم مطلب بنویسم... البته تو دفتر خاطره م می نویسم ولی این جا یه حس بهتری داره... همدلی و تکیه گاه بودن مجازی هم گاهی خوبه:)
خدا رو شکر چند هفته گذشته خوب سپری شده و ما هم با فراز و فرود هامون داریم بیشتر باهم آشنا میشیم.
چند وقت پیش خودم و همسری رفتیم پیش یه طبیب و شروع کردیم به تعدیل مزاج برای ان شالله آمادگی بارداری... امیدوارم هر چی خیره پیش بیاد... خودم که خیلی دوبه شکم، هم درس دارم می خونم و هم بچه... البته خیلی وقته تو اینستا پیج یه خانومی رو دارم که با وجود بچه هم طلبه ست هم دانشجو هم معلم و خیلی هم اوضاع عالی... امیدوارم خدا کمک کنه منم بتونم...
اوضاع خونه هم خدا رو شکر چند وقته جور تره و بیشتر به سر و روی خونه می رسم... برنامه کارای روزانه مو تو اکسل آوردم و هر کدوم انجام میشه اونجا تایید میکنم... بنظرم برای من شیوه خوبیه...
صبح هم امتحان دارم و یکمی خوندم.... نمی دونم چرا تا به حالت دقیقه 90 نرسم نمیشینم مثل دانشجوی خوب درسمو بخونم... ولی میام اینجا و گزارش امتحان رو میدم و الان هم که این مطلب پست شد تا خود صبح میخونم به امید خدا... خدا جون کمک کن... نوکرم... چاکرم:)

  • بانو آسمانی

امتحان

بارداری

درس

کار_خونه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی