بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

جمع و جور

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۵۰ ب.ظ
سلام مجدد بعد از چند وقت
حال ما خوبه و خدا رو شکر با همسر به سلامت طی میکنیم... دیشب هم خودمو جمع و جور کردم و حمام رو حسابی برق انداختم... شاید باورتون نشه ولی بعد از عروسی اصلا اینطوری نشسته بودمش... خیلی حس خوبی داره که انقدر تمیزه
یه موضوع جدید هم پیدا کردم که روی برنامه ریزی کار میکنه و اونم بولت ژورناله... دوست دارم یا یه پلنر بخرم و شروع کنم یا خودم یکی درست کنم... بنظر خیلی جذاب میاد...
به زودی میام دوباره ان شالله
علی مدد
  • بانو آسمانی

نظرات  (۱)

در پناه خدا سالم باشید
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی