بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

این بلغم من!

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ب.ظ
سلام
امروز نتونستم بیدار شم برم دانشگاه ... نمیدونم چرا روزای قبل خیلی عالی کله سحری بیدار میشدم و شبم به موقع میخوابیدم ولی حالا اینطوری:/
زودتر باید یه دکتر سنتی پبدا کنم و برم ببینم این بلغم داره چه بر سر من میاره!
دیروز یه کتابی رو هم شروع کردم به خوندن... من دیگر ما از آقای عباسی ولدی... واقعا عالیه
خب دیگه من برم کارامو انجام بدم...
یاعلی
  • بانو آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی