بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

بانوی آسمانی

من و فراز و نشیب روزهام

به نام نور

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۴۳ ب.ظ

سلام و نور
مدت ها خودم وبلاگ ها رو زیر و رو میکردم... خیلی خوبه آدم حرف هاشو جایی بزنه که خیالش از قضاوت کسایی که می شناسنش راحت باشه... فراز و نشیب زندگی آدم ها رو سردرگم میکنه ولی من امیدوارم خدا کمک کنه و صبور باشم.
من یه دخترم که زیر آسمون خدا با همسرم زندگی میکنم هیچ نامی از خودم و بقیه نمیارم تا همچنان راحت ادامه بدم... امسال 23 رو تموم میکنم.امیدوارم 24 پر از اتفاقات خوب باشه

  • بانو آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی